Vi har jobbet med photoshop i prosjekt i fordypning, der drev vi først med oppgaven "meg selv oppgaven", også drev vi med filter oppgaven som vi også har drevet med bilder av oss selv på.
På meg selv oppgaven holdt vi på veldig lenge før vi ble helt ferdige , men samt et bra resultatt, der satt vi bilder sammen , og oppå hverandre, og la inn skygger og farger for og få et bra resultatt.
Filter oppgaven jobbet vi med 2 bilder av oss selv også laget vi forskjellige mønstere, skygger og vrenging av oss selv ++++,Vi satt opp bildene vi hadde laget sånn at det så bra ut så liss,det somm passet og ha ved siden av hverandre.
vi holdt ikke på så lenge med denne oppgaven men ble bra : )

.jpg)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar