onsdag 28. januar 2009

























































Dette ble det ferdige resulatet på opgaven dekka bord : )
De rosa bananene er med ; )
























Veldig fint smykke, jeg likte det bilde for det var ikke mye "dilldall" på det , var noe som du kan ha på helle tiden, med den lille diamanten nedert viser det mer en bare et vanlig smykke.. kan brukes til allt..









Dette bildet likte jeg ikke, det var allt for mye "dilldall" på smykket og da blir det mindre fint, samtidig er det ikke mye du kan bruke dette smykke til, derfor likte jeg ikke dette!


























Vi har jobbet med photoshop i prosjekt i fordypning, der drev vi først med oppgaven "meg selv oppgaven", også drev vi med filter oppgaven som vi også har drevet med bilder av oss selv på.
På meg selv oppgaven holdt vi på veldig lenge før vi ble helt ferdige , men samt et bra resultatt, der satt vi bilder sammen , og oppå hverandre, og la inn skygger og farger for og få et bra resultatt.
Filter oppgaven jobbet vi med 2 bilder av oss selv også laget vi forskjellige mønstere, skygger og vrenging av oss selv ++++,Vi satt opp bildene vi hadde laget sånn at det så bra ut så liss,det somm passet og ha ved siden av hverandre.
vi holdt ikke på så lenge med denne oppgaven men ble bra : )


tirsdag 20. januar 2009

Jeg har valgt en morsom stemning, for og ha noe som skiller seg ut, for at det skal være litt humoristisk og samtidig noe som andre mener de ville ha satt seg ned og spist på, som samtidig ser fint ut selvom det er litt humoristisk.
Jeg har ikke refleksjonsnotatet på pc, men det er i heftet som er levert til Ingrid.