fredag 14. november 2008

tirsdag 4. november 2008


Vi driver med 1 punkts perspektiv,og i samme oppgave skal vi ha om 2.punkts perspektiv.

Fp er det samme som fjerningspunkt.

H er det samme som horisontal.
Vi har sittet og tegnet streker , som skal treffe fjerningspunktet og for og få det til og se ut som en boks til slutt..