
Vi driver med 1 punkts perspektiv,og i samme oppgave skal vi ha om 2.punkts perspektiv.
Fp er det samme som fjerningspunkt.
H er det samme som horisontal.
Vi har sittet og tegnet streker , som skal treffe fjerningspunktet og for og få det til og se ut som en boks til slutt..
.jpg)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar