tirsdag 20. januar 2009

Jeg har valgt en morsom stemning, for og ha noe som skiller seg ut, for at det skal være litt humoristisk og samtidig noe som andre mener de ville ha satt seg ned og spist på, som samtidig ser fint ut selvom det er litt humoristisk.
Jeg har ikke refleksjonsnotatet på pc, men det er i heftet som er levert til Ingrid.

Ingen kommentarer: