
Veldig fint smykke, jeg likte det bilde for det var ikke mye "dilldall" på det , var noe som du kan ha på helle tiden, med den lille diamanten nedert viser det mer en bare et vanlig smykke.. kan brukes til allt..
Dette bildet likte jeg ikke, det var allt for mye "dilldall" på smykket og da blir det mindre fint, samtidig er det ikke mye du kan bruke dette smykke til, derfor likte jeg ikke dette!


.jpg)
1 kommentar:
Blir spennende å se "rosa-banan-smykke"! Du må jobbe litt mer med refleksjonsnotatet ditt, du kan skrive noe mer utfyllende.
Legg inn en kommentar